Reklamácia IQOS pri poruche je bezproblémová, výrobca si je vedomý našej závislosti a preto vymieňa chybný kus výmenou na mieste pri všetkých závadách vrátane mechanického poškodenia zahrievacej planžety. Ak by ste sa stretli s príliš prísnym posudzovaním závady, neváhajte sa vydať na inú pobočku, väčšinou sú ale pracovníci veľmi ústretoví a prístup Philip Morris možno označiť za ukážkový.
Pretože zatiaľ sú všetky výrobky v záručnej lehote (IQOS sa predáva v SR až od leta 2017), môžete vymeniť každý kus zaregistrovaný v SR, (Ako zaregistrovať alebo odparovať IQOS k svojmu účtu),
Philip Morris eviduje podľa výrobného čísla všetky kusy a má prehľad o záruke. Pretože neexistuje servisná sieť, uvidíme až za rok, ako bude výrobca postupovať po záručnej dobe.
Reklamácie IQOS
Reklamácia IQOS prebieha v značkových predajniach, na pop-up stánkoch a v predajnej sieti partnerských trafik. IQOS sa vymieňa na počkanie kus za kus bez väčšieho zisťovania závady. Informujte sa vopred na zákazníckej linke, kam sa môžete s reklamáciou vydať.
Pokiaľ máte limitovanú edíciu Motor Edition alebo špeciálnu metalickú edíciu Pink alebo Blue, reklamácia je možná iba cez zákaznícku linku a nový kus k vám privezie kuriér
Oficiálny zoznam predajní IQOS na mape
- Reklamácia v značkových predajniach IQOS a v pop-up stánkoch v obchodných centrách.
- Reklamácie u ľubovoľného IQOS partnera.
- Reklamácia zavolaním na IQOS zákaznícke centrum a odvozom kuriérom
bezplatna linka 0800 400 600.
- Reklamacie v niektorých trafikách.
Zatiaľ k reklamácii stačí mať zariadenie IQOS zaregistrované k vášmu účtu, nepotrebujete faktúru ani krabičku, so sebou stačí mať len jeden chybný kus, pracovník s vami vyplní protokol, reklamačné oddelenie neskôr na vašom účte odparuje pôvodné zariadenie a pripojí nové. Celá operácia trvá len niekoľko minút.