Ak ste zakúpili svoje prvé zariadenie IQOS cez partnera alebo v pop-up stánku, nemusíte sa o nič ďalšie starať, predajca vám vaše zariadenie registroval na váš email. Svoje zariadenie nájdete na oficiálnych stránkach my.iqos.com pod ikonou používateľa. Registrované môžete mať ľubovoľné zariadenie, každé však môže byť iba na jednom zákazníckom účte. Ak ste kúpili ďalšie zariadenia, postupujte podľa nášho návodu.
Môj IQOS nie je priradený
Počas registrácie partnerom mohlo dôjsť napr. k chybe alebo ste ho zakúpili z druhej ruky a vaše zariadenie nie je priradené k vášmu účtu. Registrácia je jednoduchá. Otvorte svoj účet na oficiálnom webe, prihláste sa svojím účtom a kliknite vpravo hore na ikonu používateľa. Vo formulári vidíte výrobné čísla svojich zariadení. Vždy sú dve, pre holder a pre nabíjačku. Ak nevidíte vaše zariadenie, stlačte Pridať ďalšie zariadenie
Do otvoreného poľa zapíšte výrobné číslo, existujú dve možnosti:
- dvanásťčíslicový výrobný kód sady, uvedený na štítku krabice, priradí naraz nabíjačku aj holder
- opíšte do poľa výrobný kód Holdera a nabíjačky po jednom
Kde nájdem unikátne výrobné kódy svojich zariadení
- obe zariadenia v sade majú spoločný výrobný kód, uvedený len na krabici
holder má unikátny výrobný kód uvedený vo vnútri pod krytkou (caps)
nabíjačka má unikátny výrobný kód uvedený na bočnej strane

Priradenie IQOS po kúpe z druhej ruky
Ak ste kúpili zariadenie, ktoré bolo pôvodne párovanie k inému účtu, bude ho potrebné najskôr odstrániť, každé zariadenie je možné registrovať iba k jednému účtu. Pôvodný majiteľ otvorí svoj účet a v prehľade zariadení stlačí drobnú ikonu nad výrobným číslom a vyberie Zmazať. Ihneď potom je možné zariadenie priparovať k inému účtu, všetko prebieha online. Ak majiteľa nepoznáte, obráťte sa na zákaznícku podporu, viď nižšie.

Reklamácia výmenou tovaru
Pre reklamáciu nepotrebujete doklad o kúpe, predajcovia sú zatiaľ ochotní a postačí im zaregistrované zariadenie k účtu, niekedy nevyžadujú ani to. Ale mali by, pretože reklamácia prebieha výmenou kus za kus, mali by zmazať vaše pôvodné zariadenie a napárovať nový vymenený kus. Ak to neurobili, môžete tak urobiť vy.
Riešenie problémov
Párovanie neraz hnevá, stačí sa preklepnúť o jeden znak a môžu nastať problémy. V takom prípade sa telefonicky obráťte zadarmo na Zákaznícku podporu, kde s vami všetko vyriešia. Sú veľmi ochotní, podľa nášho názoru až nebezpečne veľa.
Centrum zákazníckej starostlivosti IQOS: 0800 400 600
Po-Pá 8:00 – 22:00;
So-Ne 10:00 – 20:00
Pomôžu vám s registráciou aj takého zariadenie, ktoré je párované na niekoho iného bez toho, aby požiadali napr. o potvrdenie emailom. To môže byť nepríjemné napríklad u straty alebo krádeže. Na otázku sme dostali ubezpečenie, že takýto problém sa rieši individuálne. Je pravdou, že prípadné preparovanie ničomu nevadí, zatiaľ na neho nie sú viazané žiadne väčšie výhody ani povinnosti.