Najčastejšie závadou u IQOS je chyba nabíjania, ktorú signalizuje červená kontrolka na holdery alebo nabíjačke. Elektronická cigareta môže mať poruchu alebo ju stačí resetovať, vyskúšajte jednoduché kroky pre zistenie závady.
Ak holder počas nabíjania nebliká bielou farbou, ale červenou farbou, ale napriek tomu sa zakaždým dobije a možno ho používať, signalizuje koniec životnosti batérie holdera. Vyreklamujte ho.
Ako postupovať pri poruche IQOS
- Overte si, že je holder správne a voľne zastrčený do nabíjačky, vždy kontrolkou smerom k otváraniu. Nikdy ho nezasúvajte násilím.
- Je IQOS zahriaty? Najmä v zime, ale aj za studenej letnej noci, môže holder ľahko prechladnúť, je veľmi háklivý na zmeny teploty. Vezmite ho do dlane a ak je studený, zahrejte ho a potom skúste dobíjanie znova.
- Ak je holder správne zastrčený, kryt zatvorený a svieti červené svetlo, pripojte základňu na dobíjanie. Niekedy totiž signalizuje ešte jednu alebo dve bodky, ale už je vybitá.
- Vyskúšajte reset oboch častí IQOS, dobíjacia základňa sa resetuje stlačením tlačidla Bluetooth a vypínača, holder resetujete po vybití dlhým podržaním tlačidla až do zhasnutia LED. Viac v článku Ako resetovať IQOS pri problémoch s dobíjaním.
- Očistite holder v spodnej časti, dotykové plôšky sa niekedy zašpinia a prístroje nebudú mať správny kontakt, pomôže napr. Obyčajná guma. Môžete prefúknuť aj základňu, v ktorej môžu byť nečistoty, prach alebo zvyšky tabaku.
- Posledná rada znie divne, ale ak nemáte absťák, vyčkajte. V našej facebookovej skupine sa objavujú prípady, keď zariadenie dostane samo rozum po pár minútach, niekedy aj hodinách a potom pokojne funguje ďalej, ako by sa nič nestalo.
Mraziť IQOS? Neodporúčame
Po internete kolujú rôzne šialené návody, ako IQOS strčiť napríklad do mrazničky. Tieto riešenia neodporúčame, IQOS nemá rad chlad, navyše škodí batérii a podľa nás ide len o krátkodobé zvlhčenie spojov, ktoré nič dlhodobo nevyrieši.
Reklamacie IQOS
Posledný krok nemáme radi nikto. Ak ste si istí, že ste všetko skontrolovali, čaká vás reklamácia. Našťastie to nie je žiadna veda a spôsobov je niekoľko. IQOS sa vymieňa na počkanie kus za kus bez zisťovanie závady.
- Reklamácia u svojho IQOS partnera, kde ste nakupovali.
- Reklamácia zavolaním na IQOS zákaznícke centrum.
bezplatna linka 0800 400 600.
- Reklamácia v partnerských trafikách.
Zatiaľ k reklamácii stačí mať zariadenie IQOS zaregistrované k vášmu účtu, nepotrebujete faktúru, pracovník s vami vyplní protokol, na vašom účte odparujú pôvodné zariadenie a pripojí nové. Celá operácia trvá desať minút.